این نمایشگر قابل حمل که ایکس‌اسکرین (xScreen) نام دارد، ماه گذشته برای عرضه در کمپین کیک‌استارتر (Kickstarter) معرفی شد. در این کمپین علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت ۱ دلار از تخفیف زودهنگام ۹۰ دلاری برای خرید این وسیله‌ی جانبی بهره‌مند شوند.

دیروز این کمپین کیک‌استارتر به طور رسمی آغاز شد و ظرف ۲۰ دقیقه به هدف خود یعنی ۱۳۰۰۰ دلار استرالیا رسید. در حال حاضر که ۲۸ روز از این کمپین باقی مانده است، مبلغ اهدایی به این کیک استارتر ۷۱۰۰۰ دلار استرالیا (۵۳۰۰۰ دلار آمریکا) است.

ایکس‌اسکرین به گونه‌ای طراحی شده است که به درگاه‌های USB و HDMI کنسول ایکس‌باکس سری اس متصل شده و صفحه نمایشی ۱۱٫۶ اینچی ارائه دهد. این صفحه نمایش از رزولوشن ۱۰۸۰p و رفرش ریت ۶۰ هرتزی بهره می‌برد، این به معنای عدم پشتیبانی ایکس‌اسکرین از بازی‌های ایکس‌باکس سری اس با رزولوشن ۴K و ۱۲۰ فریم بر ثانیه است.

این نمایشگر مجهز به برق یکپارچه است، به این معنی که می‌تواند از طریق کنسول شارژ شود و به آداپتور دوم نیازی ندارد. همچنین ایکس‌اسکرین از یک بلندگوی ۵ وات یکپارچه و یک قفل که صفحه را بدون جدا شدن از کنسول در جای خود نگه می‌دارد، بهره‌مند است.

طبق گفته‌ی UPspec Gaming، سازنده‌ی ایکس‌اسکرین، این صفحه نمایش به دلیل وزن ناچیز ۶۹۵ گرمی خود، به راحتی قابل حمل و جابه‌جایی است. ایکس‌اسکرین با قیمت ۱۵۹ دلار برای شرکت کنندگان کیک‌استارتر و ۲۴۹ دلار برای دیگر افراد، در دسترس قرار خواهد گرفت.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *