بدون شک تاثیر قیمت نفت خام بر بازار قطعات کامپیوتر و شبکه بر کسی پوشیده نیست. افزایش قیمت نفت و حامل های انرژی و به خصوص قیمت انرژی و بنزین به طور مستقیم بر روی قیمت قطعات کامپیوتری تاثیر دارند. بسیاری از قطعات نیز دارای بخش های پلاستیکی هستند که از مشتقات نفت است و با افزایش قیمت نفت، قیمت آن ها نیز افزایش می یابد. شرکت های شبکه نیز برای تامین قطعات مورد نیاز خود با چالش هایی مواجه می شوند.

افزایش قیمت نفت

قیمت نفت در حال افزایش است و ما نمی توانیم کاری در مورد آن انجام دهیم. ما نمی‌توانیم قیمت‌ها را سفارشی کنیم، فقط می‌توانیم امیدوار باشیم که قیمت‌ها مقرون به صرفه باشند، و اگر اینطور نیستند، ممکن است به منبع انرژی دیگری نیز دست پیدا کنیم. اما مطمئناً باید دلیل خوبی برای بالا بودن این قیمت نفت وجود داشته باشد. قیمت‌های کنونی نفت خام در مقایسه با قیمت‌های یک دهه پیش بسیار بالا است. با این حال، دولت ایالات متحده بر هزینه‌های فعلی نفت خام تأثیر می‌گذارد که این امر آن را قادر می‌سازد همچنان بر ارزش‌های پولی تأثیر بگذارد. من قصد دارم دقیقاً به آنچه که دولت ایالات متحده برای کنترل جریان نفت خام به ایالات متحده انجام می دهد و همچنین تأثیری که آنها بر قیمت نفت خام در ایالات متحده دارند، توضیح دهم.

قرارداد آتی انرژی

قرارداد آتی انرژی یک قرارداد الزام آور قانونی برای تحویل نفت خام، گاز بدون سرب، نفت گرمایش یا گاز طبیعی در بلندمدت با قیمت توافقی است. قراردادها توسط مصرف کنندگان NYMEX، کمیت، کیفیت، زمان و قرارداد حمل و نقل استاندارد شده است. فقط قیمتش متغیر است. این قراردادها در قیمت تمام شده قطعات کامپیوتر و شبکه تاثیر زیادی دارند و می توانند قیمت های آینده را دست خوش تغییرات قرار دهند.

کاهش سطح ذخایر نفت خام

کاهش غیرمنتظره سطح ذخایر نفت خام آمریکا در هفته گذشته از طریق موسسه نفت آمریکا بود. بر اساس این گزارش، سطح نفت خام 5.8 میلیون بشکه کاهش یافت. بر اساس نظرسنجی پلاتس از تحلیلگران، افزایش نزدیک به 600000 بشکه در موجودی انبار الزامی بود.

بانک های مرکزی در سراسر جهان احتمالاً دوست دارند طلای بیشتری در اختیار داشته باشند. اما آن‌ها می‌دانند که نمی‌توانند آن را در اندازه بخرند، زیرا سعی می‌کنند آن را در استراتوسفر اجرا کنند.

علاوه بر این، اگر می خواهید از نیجریه نفت بخرید، باید به رویه فروشنده نهایی پایبند باشید. وقتی رویه فروشنده نهایی را دنبال می کنید، نمی توانید نگران چیزی باشید. تعداد زیادی از خریداران شکایت دارند که صدها SPA را در مورد انجام فروشنده امضا کرده اند. آنها ممکن است دو دلیل برای عدم اجرای فروشنده داشته باشند. مالک در NNPC ثبت نشده است و به همین دلیل محصول را ارائه نمی دهد. دلیل بعدی صرفاً به این دلیل است که خریدار POF را نشان نداده است. اکثر حامل های نفت خام دو میلیون بشکه نفت را مسدود می کنند. محاسبه قیمت این به طور قابل توجهی 120,000,000 دلار یا بیشتر بر اساس Platts در اختیار شما قرار می دهد. شما انتظار نخواهید داشت که فروشنده ای چنین مقدار نفت را در هر نوع حادثه بارگیری کند، بدون اینکه مدرکی مبنی بر پرداخت شما وجود داشته باشد. هنگامی که خریدار قادر به پرداخت نباشد، فروشنده زیان متقابلی را متحمل خواهد شد.

من سود کسری از مروجین خریده بودم. کلاهبرداران تقریباً 100 درصد از این چاه را فروخته بودند، ممکن است برای همه مالکان جزئی توان خرید نداشته باشند.

بسیاری از کشورها بنزین تولید می کنند. برخی از کشورها نیجریه، عربستان سعودی، روسیه، آمریکا، مکزیک، ونزوئلا، ایران، کویت، عراق و همه کشورهای دیگر هستند. اولین قدم شما یافتن تامین کنندگان این کشورها خواهد بود. با توجه به اینکه معمولاً تحت تحریم های شدید ایالات متحده و غیره هستند، ارتباط با تامین کنندگان نفت خام در ایران آسان نخواهد بود.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *