هدیه دادن فرهنگی پسندیده از ایرانیان است. گاهی برای مناسبت های خاص به عزیزانمان هدیه میدهیم، یا در مواقعی برای سورپرایز کردن آنها این کار را می کنیم. اما اینکه چه هدیه ای برای عزیزانمان انتخاب کنیم همیشه از سخت ترین مراحل این کار بوده است! یکی از هدیه هایی که همیشه طرف مقابل را خوشحال می کند خرید گل است. اما پیدا کردن یک گل زیبا در میان این همه گل فروشی کار را کمی دشوار می کند. به همین دلیل برای سفارش گل پیشنهاد می کنیم که خرید آنلاین گل دهید. شیمر گیفت یک گل فروشی آنلاین است که انواع هدیه های مرتبط با گل و گیاه را به صورت آنلاین دارد. شما می توانید در شیمر گیفت با خرید باکس گل ، سبد گل، دسته گل، گل و گیاه آپارتمانی و گلدان آپارتمانی شادی را با عزیزانتان تقسیم کنید.

https://shimmergift.net/wp-content/uploads/2022/03/diffen-03.jpg

از انواع محبوب گل می توان به باکس گل اشاره کرد که یکی از انواع گیفت های مرتبط با گل است که اخیرا بیشترین خرید و سفارشات را به خود اختصاص داده است. معمولا برای آن، یک باکس از جنس چوبی، چرمی یا کارتنی انتخاب می شود و در آن انواع گل را با دیزاین خاص و زیبا در آن جای می دهند که این کار را یک گلفروش یا گل آرا انجام می دهد. از باکس گل می توانید برای سورپرایز هدیه تولد، هدیه ولنتاین، هدیه سالگرد ازدواج و سایر مناسبت ها استفاده کنید. برای سفارش باکس گل نیز می توانید به گل فروشی های آنلاین مراجعه نمایید و سفارش خود را راحت تر انجام دهید.

https://shimmergift.net/wp-content/uploads/2021/11/SF-1026-1-600x600.jpeg

همچنین از دسته گل یا سبد گل می توانید برای گل خواستگاری، گل نامزدی، گل بله برون، دسته گل عروس، گل فرمالیته و… استفاده کنید. دسته گل و سبد گل نیز از مرسوم ترین انواع گل برای هدیه دادن و خصوصا در مراسم و مجالس رسمی است که می توانید در  مناسبت های خود استفاده کنید.

شیمر گیفت علاوه بر انواع گل، انواع گل آپارتمانی را به محصولات خود اضافه کرده تا علاوه بر محصولات گفته شده، بتوانید برای خود یا عزیزان سفارش خرید گل آپارتمانی بدهید. از انواع گل آپارتمانی در شیمر می توان به گلدان پتوس، گل زاموفیلیا، گل سانسوریا، گل بابا آدم، گلدان بنجامین، گل دراسینا، گل یوکا، گل اریکا، گل دیفن باخیا و… اشاره کرد. تا اینجای کار اگر انتخاب گل را از مجموعه محصلات شیمر پسندیده اید و قصد انتخاب محصولات را دارید، می توانید در کنار گل از یک کادوی اصلی نیز استفاده کنید. در شیمر برای شما در کنار انواع محصولات گل و گیاه، خرید سکه، خرید طلا، خرید بدلیجات و… نیز در نظر گرفته ایم. اگر میخواهید برای مثال هدیه تولد سفارش دهید، می توانید یک باکس گل و در کنار آن یک سکه طلا خریداری کنید. همچنین برای تکمیل سفارشات خود، شیمر به عنوان یک فروشنده انواع گیفت، در کنار اجناس خریداری شده امکان سفارش کیک از انواع مدل های کیک موجود در سایت را به شما می دهد.

در نهایت شیمر گیفت به عنوان یکی از عرضه کنندگان محصولات مرتبط با گل و گیاه به عنوان یک گلفروشی آنلاین فعالیت می کند و در کنار آن محصولات دیگری نیز به منظور تکمیل سفارش به شما ارائه می کند. انجام سفارشات باکس گل و دسته گل در شیمر 24 ساعت زمان می برد و می بایست 1 روز زودتر از زمان تحویل سفارش را انجام دهید.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *