زوتاک کارت گرافیک‌های سری GeForce RTX 4070 SUPER MOON را در چین عرضه می‌کند

اخبار جدید حاکی از آن است که شرکای هیئت مدیره هنوز از کارت گرافیک‌های سری RTX 40 دست نکشیده‌اند، زیرا به نظر می‌رسد نسخه‌های جدیدی از این محصولات به زودی روانه بازار خواهند شد. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، شرکت زوتاک (ZOTAC) قصد دارد دو کارت گرافیک جدید از سری RTX 4070 را با نام GeForce RTX 4070 SUPER MOON در بازار کشور چین عرضه کند.

لازم به ذکر است کارت گرافیک‌های جدید کمپانی زوتاک شباهت‌هایی به سری TRINITY دارند، با این حال این‌ها محصول کاملاً جدیدی هستند که به دلیل استفاده از یک فن کوچک‌تر در وسط، سیستم خنک‌کننده ضعیف‌تری را ارائه می‌دهند (نسخه TRINITY از سه فن با قطر یکسان پشتیبانی می‌کند).

مشخصات کارت گرافیک‌های GeForce RTX 4070 SUPER MOON شرکت زوتاک برای کشور چین
هر دو کارت گرافیک بر پایه مدل جدید RTX 4070 SUPER کمپانی انویدیا ساخته شده‌اند و از چیپ گرافیکی AD104 با 7,168 هسته CUDA پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این گفته می‌شود این کارت گرافیک جدید از 12 گیگابایت حافظه GDDR6X برخوردار خواهد بود.

کارت گرافیک‌های سری MOON در دو رنگ سفید (که به آن Opal نیز گفته می‌شود) و مشکی (که به نام Shadow نیز معروف است) ارائه خواهند شد. علاوه بر وجود تفاوت‌ها در رنگ این محصولات، هر دو کارت گرافیک از مشخصات یکسانی پشتیبانی خواهند کرد. باید اشاره کرد که کارت گرافیک‌های سری MOON با اورکلاک کارخانه‌ای 30 مگاهرتز (تا 2,505 مگاهرتز بوست) روانه بازار خواهند شد.علاوه بر آنچه گفته شد، کارت گرافیک‌های سری MOON به یک کانکتور برق 16 پین مجهز هستند و به 220 وات توان نیاز خواهند داشت. هر کارت به سه DisplayPort 1.4 و یک کانکتور HDMI 2.1 مجهز شده است. گفته شده است که ضخامت این محصولات برابر با 2.25 اسلات خواهد بود، با این حال برای نصب سیستم خنک‌کننده در اکثر کیس‌ها به 3 اسلات نیاز خواهید داشت. این کارت گرافیک‌ها به‌طور رسمی به عنوان NVIDIA SFF-Ready شناخته نمی‌شوند، با این حال با راهنمایی‌های رسمی مطابقت دارند.

قیمت و دسترسی جهانی
در نهایت باید گفت که کارت گرافیک‌های سری RIX 4070 MOON کمپانی زوتاک به‌طور جهانی فروخته نخواهد شد. این کارت‌ گرافیک‌ها به‌طور خاص بازار آسیا به‌ویژه در چین را هدف قرار می‌دهند، با این وجود در سایت خرده‌فروشی‌های مختلف برای فروش ظاهر خواهند شد. علاوه بر این باید اشاره کرد که شرکت ZOTAC هنوز بها تمام شده این کارت گرافیک‌ها را اعلام نکرده است، پس برای اطلاعات بیشتر در رابطه با این محصولات با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 7 =

پربازدیدترین ها