سامسونگ و سونی شرکای Facebook Home
در ادامه معرفی رابط گرافیکی قدرتمند فیس‌بوک برای تلفن‌های هوشمند اندرویدی با نام Home و البته رونمایی از اولین تلفن کاملاً سازگار با آن یعنی HTC First، فیس بوک از ارائه این برنامه برای سازندگان  دیگر نیز خبر داد.

پس از HTC که در ارائه اولین محصول فیس‌بوکی پیش قدم شده بود، کمپانی‌های قدرتمند سامسونگ و سونی نیز برای استفاده از این برنامه ثبت نام نمودند تا به فیس‌بوک در ارائه مجموعه برنامه‌های جدیدش به مصرف‌کنندگان، کمک کنند.

کوالکام به عنوان یکی از معتبرترین عرضه‌کنندگان چیپ‌های پردازشی و AT&T نیز در لیست شرکای فیس‌بوک قرار دارند. دومین اپراتور بزرگ آمریکایی یعنی AT&T، در اولین قدم،  سرویس‌دهی گوشی جدید HTC را که برنامه Facebook Home به صورت پیش‌فرض بر روی آن نصب شده است، بر عهده خواهد داشت.

با این حال هنوز کاملاً مشخص نیست که سامسونگ و سونی در راستای این مشارکت، مانند HTC گوشی های جدیدی را ارائه خواهند کرد و یا همکاری آن‌ها به فراهم کردن بستر لازم جهت پشتیبانی گوشی های فعلی از این برنامه محدود خواهد شد. سامسونگ گلکسی اس ۳، گلکسی نوت ۲ و گلکسی  اس ۴، همه از Facebook Home پس از ارائه آن در ۱۲ آپریل، پشتیبانی خواهند کرد.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *