اتریوم نیازمند بازاریابی بهتر برای جذب سرمایه‌گذاران وال استریت است

اتریوم نیازمند بازاریابی بهتر برای جذب سرمایه‌گذاران وال استریت است

به گفته مدیران شرکت استیکینگ نهادی اتستنت (Attestant)، بازار گسترده‌تر ارزش واقعی اتریوم (ETH) را منعکس نمی‌کند و این مشکل می‌تواند با پیام‌رسانی بهتر برای جذب سرمایه‌گذاران وال استریت به صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات اتریوم حل شود.به گزارش ایران نت استیو بریمن (Steve Berryman) و تیم لو ( Tim Lowe) از اتستنت معتقدند علیرغم اشتیاق کم برای ETF‌های آمریکایی و شکایات از عملکرد ضعیف قیمت اتریوم، همچنان نسبت به اتریوم خوش‌بین هستند. آن‌ها بر توسعه‌های مهمی مانند بازاریابی بهتر، تنوع‌بخشی و توکنومیکس تمرکز کرده‌اند که می‌تواند اشتیاق تازه‌ای برای این دارایی در افق زمانی طولانی‌تر ایجاد کند. لو معتقد است اتریوم می‌تواند به راحتی با ترکیبی از بازاریابی پالایش شده و ارزش پیشنهادی متحدتر، بخشی از توجه سرمایه‌گذاران نهادی را جلب کند. استیکینگ نیز می‌تواند نقطه فروش مهمی برای اتریوم در افق بلندمدت باشد، اگرچه درحال‌حاضر از ETF‌ها حذف شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 7 =

پربازدیدترین ها