احتمال تبدیل شدن بازی Concord به اثری Free-To-Play

بازی آنلاین «کانکورد» (Concord) به دلیل عملکرد ضعیف در جذب بازیکن، تنها پس از چند هفته توسط شرکت «سونی» (Sony) از دسترس خارج شد. اما این هفته گمانه‌زنی‌هایی به وجود آمد که «سونی» می‌خواهد محصول شکست‌خورده خود را این بار به صورت Free-To-Play بازگرداند. استودیو «فایرواک» (Firewalk) اخیراً تغییراتی را در فایل نسخه PC بازی Concord ایجاد کرده است.

کاربران پلتفرم «ردیت» (Reddit) تصاویری از پایگاه داده «استیم» (Steam) پیرامون بازی «کانکورد» (Concord) به اشتراک گذاشته‌اند. این تصاویر فعالیت ناشر و سازنده را تا تاریخ 17 مهر (8 اکتبر) نشان می‌دهد. این نشانه‌ای است که بسیاری از کاربران امیدوار باشند بازی Concord برای راه‌اندازی مجدد به حالت F2P (رایگان) آماده شده است.

آیا بازی Concord به صورت رایگان احیا می‌شود؟
شرکت «سونی» (Sony) هنوز پیرامون تصاویر منتشرشده واکنشی نشان نداده و تمامی گفته‌های فوق فقط در حد حدس و گمان است. بازی شوتر آنلاین و لایوسرویس مورد بحث در ماه آگوست برای کنسول «پلی استیشن 5» (PlayStation 5) و پلتفرم کامپیوتر شخصی (PC) منتشر شد. این بازی از زمان لانچ با استقبال ضعیف منتقدان و بازیکنان همراه شد و «سونی» یک شکست تجاری بزرگ را نیز تجربه کرد.

«سونی» خیلی به بازی «کانکورد» امیدوار بود و این محصول را به نوعی «آینده پلی استیشن» می‌دانست. گزارش‌ها حاکی از این است که «سونی» برای تولید بازی مزبور، حدود 400 میلیون دلار هزینه کرده است؛ اما هنوز نمی‌توان با قطعیت عدد مطرح‌شده را تایید کرد. استودیو Firewalk به‌شدت از نسخه آزمایشی بازی «کانکورد» رضایت داشت؛ اما محصول نهایی چیزی نبود که گیمرها انتظار داشتند.

با این حال، احتمال بسیار کمی وجود دارد که «سونی» تصمیمی در راستای احیای بازی Concord اتخاذ کند. تنها باید منتظر ماند و دید که ناشر Sony چه واکنشی به مسئله F2P شدن بازی «کانکورد» نشان خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + پنج =

پربازدیدترین ها