20130819 FighterWithin Screen ChayanvsYuBei

20130819 FighterWithin Screen ChayanvsYuBeiیکی از مشکلات بسیار اعصاب خرد کنی که کینکت ۱ داشت نیاز به یک فضای ۳-۴ متری برای بازی کردن راحت تر بود به طوری که حتی در فاصله ۳ متری نیز دستگاه حرکات شما را در بازی به خوبی پیاده نمیکرد. حال شرکت یوبی سافت اعلام کرده که بازی مبارزه ای انها مخصوص کینکت ۲ تنها به ۱٫۵ متر فضا برای بازی کردن نیاز دارد.

 

آقای Luce verdier از شرکت یوبی سافت در مصاحبه ای که با XBOX WE داشته اعلام کرده :

“کینکت مزایای بیشماری دارد . اولین ویژگی مهم آن دقت بالای لنز های این سنسور است.این سنسور ها قادر خواهند بود که تک تک انگشتان شما را تشخیص دهند و حتی پلک زدن شما را نیز زیر نظر بگیرند. این سنسور ها دیگر مانند گذشته حساس نیستند و میتوانند اجسام را نادیده بگیرند و حتی رد شدن افراد از جلوی کینکت نیز اختلالی در بازی کردن شما به وجود نمی اورد. شما فضای بسیار زیادی برای بازی کردن نیاز ندارید به عنوان مثال برای بازی کردن fighter Within تنها به ۱٫۵ فضا نیاز دارید اما من برای رقابت به دوستانتان برای امنیت بیشتر پیشنهاد میکنم ۲ متر از یکدیگر فاصله بگیرید.”

به نظر میرسد که کینکت ۲ یک محصول انقلابی خواهد بود زیرا تا به حال بسیاری از تحلیلگران و همچنین بازی سازان واکنش های مثبتی نسبت به سنسور کینکت ۲ نشان داده اند و مایکروسافت نیز تمامی کنسول هایش را همراه با این سنسور عرضه میکند.

بازی مبارزه ای شرکت یوبی سافت با نام fighter Within همزمان با لانچ  کنسول xbox one در ۲۲ نوامبر قابل دسترس خواهد بود.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *