xbox one frontview-590x330

xbox one frontview-590x330چناچه شایعه های چند وقت پیش در مورد Xboxone را به یاد داشته باشید به یاد دارید که شایعه هایی از توانایی اجرای برنامه های ویندوز 8 بر روی این کنسول مطرح می شد. بر طبق لیستی که در سایت Dell.com در مورد مشخصات و ویژگی های کنسولی ارایه شده این کنسول را قادر به اجرای برنامه های ویندوز 8 می داند که با توجه به این مطلب احتمال وجود چنین خصیصه ای در Xbox One زیاد خواهد بود.

 

شما می توناید با کلیک روی توضیحات و امکانات XBOXOne در سایت Dell.com مطلبی که این موضوع را نشان می دهد را مشاهده کنید.
توضیحات درج شده در این سایت:” در نظر بگیرید که بازی ها رسما تغییر کرده اند. تمام برنامه های مورد علاقه ی شما در ویندوز8 قابل اجرا و انتقال روی XboxOne خواهند بود، اکنون موبایل، رایانه ی شخصی، تبلت و تلویزیون شما تماما قادر به ارائه ی تجربه ی یک شبکه ی به هم پیوسته از سرگرمی به شما می باشند.
شروع شایعات اولیه در اپریل گذشته قبل ازنمایش کنسول ها بود. گفته می شد که سیستم عامل Xbox One شابهت هایی با ویندوز 8 داشته و به شما اجازه ی استفاده از برنامه های ویندوز 8 بر روی آن را خواهد داد.
مایکروسافت تایید کرده بود که کنسول قادر به اجرای چند سیستم عامل به صورت همزمان را خواهد شد که یکی از آنها بر پایه ی ویندوز 8 خواهد بود.اگر چه این شرکت نظر قاطعی در مورد برنامه های ویندوز 8 نداده است.
ایا این موضوع معادلات را در نسل بعد تغییر خواهد داد؟
مشتاقاته منتظر نظرات شما عزیزان در این مورد هستیم.

 

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *