علی رغم شایعات متعدد درباره تاخیر احتمالی در عرضه جدیدترین اسمارت فون جنجالی سامسونگ، فروش این محصول از شب گذشته در ۲۸ کشور دنیا در اروپا، خاورمیانه

و آفریقا (کشورهایی از قبیل انگلیس، فرانسه، امارات متحده عربی، عربستان و…) آغاز شد. همانطور که انتظار می رفت، استقبال از این اسمارت فون خانواده گلکسی بسیار زیاد بوده است و علاوه بر پیش فروش خوب آن در کره جنوبی و برخی نقاط دیگر، خریداران اروپایی از روز قبل مقابل فروشگاه های عرضه این محصول صف کشیده بودند تا اولین دارنده این موبایل هوشمند باشند.با توجه به مشخصات جذاب این اسمارت فون و همچنین مانور وسیع اپراتورهای موبایل در تمام دنیا بر روی این محصول، پیش بینی می شود که گلکسی اس سوم به راحتی رکورد فروش ۲۰ میلیونی گلکسی اس دوم را پشت سر بگذارد. سخنگوی وودافون انگلیس می گوید: «طی دو سال گذشته که ما برنامه پیش فروش را شروع کرده ایم، Galaxy S3 بالاترین میزان سفارش پیش خرید را در میان محصولات اندرویدی عرضه شده، داشته است».
Francisco Jeronimo تحلیلگر موسسه آماری IDC در لندن، اعتقاد دارد که‫:‬ «گلکسی اس سه یک چالش واقعی برای آیفون بعدی خواهد بود‫.‬ این محصول می تواند یکی از پرفروش ترین اسمارت فون های امسال باشد‫.‬ البته آزمون واقعی زمانی است که آیفون بعدی عرضه شود»‫.‬ سامسونگ طی سه ماهه اول سال ۲۰۱۲ بیش از 44‪.‬5 میلیون اسمارت فون فروخته است. یعنی چیزی نزدیک به ۲۱۰۰۰ موبایل در هر ساعت، و با این فروش توانسته سهم 30‪.‬6 درصدی از بازار جهانی را به دست آورد. در حالی که طی این مدت آیفون با فروش 35‪.‬1 میلیون دستگاه، سهم 24‪.‬1 درصدی را از آن خود کرده است.
و مهمترین نکته اینکه هم اکنون مدل ۱۶ گیگابایتی گلکسی اس سوم در انگلیس با قرارداد ۱۲ ماهه وودافون، ۳۰۰ دلار قیمت گذاری شده، اما هنوز قیمت نسخه آنلاک آن مشخص نشده است. سامسونگ قصد دارد این محصول خود را تا ماه ژولای در ۱۴۵ کشور دنیا و تحت قرارداد ۲۹۶ اپراتور عرضه نماید. این شرکت به المپیک لندن برای جهش ناگهانی در فروش محصولات خود، امید فراوانی بسته است و می گوید که بعد از المپیک ۲۰۰۸ پکن، فروش محصولاتش دو برابر شده است.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *