جی میل

جی میلجی میل علاوه بر امنیت از سرعت مناسبي هم برخوردار است ، از این رو قصد داریم تا در این آموزش نحوه ی ساخت آن را به شما بیاموزیم .

جی میل علاوه بر امنیت از سرعت مناسبي هم برخوردار است ، از این رو قصد داریم تا در این آموزش نحوه ی ساخت آن را به شما بیاموزیم .
برای شروع آدرس www.gmail.com را در نوار آدرس مرورگر خود تایپ کنید و وارد  صفحه ی جی میل شوید سپس روی Create an account  در سمت راست صفحه کلیک نمائید تا وارد صفحه ثبت نام شوید.

آموزش ایجاد جی ایمیل گوگل1

اکنون در این صفحه نام و نام خانوادگی خود را در کادرهای اول و دوم وارد نمائید . حتماً لازم نیست اسم واقعی خود را بنویسید .
 در کادر بعدی  نام ایمیلتان را وارد کنید این نام باید ترکیبی از حروف و کلمات باشد . سپس روي   check availability کلیک کنید و منتظر شوید تا گوگل در دسترس بودن آن را بررسی نماید در صورتی که ترکیب وارد شده قبلا توسط ديگري استفاده شده باشد ، پیغامی صادر مبنی بر این مورد صادر خواهد شد وگوگل  ترکیب دیگری به شما پیشنهاد می کند .
در باکس  بعدی پسورد خود را وارد نمائید این پسورد باید و باید ترکیبی از حروف و اعداد کوچک و بزرگ باشد و البته تعداد کاراکترهای آن نباید کمتر از ۶ باشد و در آخر براي اطمينان از درست بودن پسورد آن را يك بار ديگر وارد کنيد .
گفتن این نکته خالی از لطف نیست که غیر از آدرس ایمیل بقیه موارد را پس از ایجاد جی ایمیل می توانید تغییر دهید .
بعد از همه ی این ها دو عبارت را مشاهده می کنید ، در سمت چپ این عبارات مربعی تیک خورده وجود دارد . عبارت اول عنوان می کند که پسورد در کامپیوترتان ذخیره شود و عبارت دوم نگهداری سابقه جستجوی شما در گوگل را پیشنهاد می دهد .
در باکس بعدی یک سئوال امنیتی از شما پرسیده می شود كه مي توانيد سوال را خودتان تعيين كنيد وجواب آن را در کادر بعد از آن وارد نمایید .
در کادر آخر نام ایمیل دیگری را وارد کنید این نام برای زمانی است که پسورد جی میلتان و سوال امنیتی را فراموش کرده باشید . در کادر بعدی کشور خود را انتخاب نماييد .
در باکس آخر هم حروفی را که در بالای باکس نوشته شده بنویسید .

آموزش ایجاد جی ایمیل گوگل2

حالا روي  I accept create my account  کلیک نمائید. اگر اطلاعات را به درستی وارد کرده باشید وارد این صفحه می شوید که در آنجا روی I’m ready – show account کلیک کنید .
اگر در صفحه ثبت نام اطلاعات نادرست باشد به صفحه ای منتقل خواهید شد که اطلاعات نادرست را با رنگ زمینه زرد رنگ نشان میدهد ، با کلیک برگه اصلاحیه دوباره به صفحه ثبت نام منتقل می شوید . پس از اصلاحات مورد نظر حتما کد امنیتی (حروف کج) را وارد کنید و مراحل را ادامه بدید تا حسابتان ایجاد شود .
پس از کلیک I accept creat my account  جمله وارد صفحه جی امیل خود خواهید شد. در ردیف بالا کلماتی وجود دارد که خدمات و امکانات گوگل هستند و یا تنظیمات و اختیارات جی ایمیل .
در ستون سمت چپ جلوي inbox عدد یک را مشاهده می کنید ، با کلیک بر روی جمله Gmail is different … ایمیلی که از طرف سرویس جی ایمیل گوگل برایتان آمده باز می شود در آن توضیحاتی در باره این سرویس داده و ضمناً با باز کردن آن جی ایمیل شما اکتیو يا (فعال) می شود .

آموزش ایجاد جی ایمیل گوگل3

منبع ایران نت نیوز
استفاده از این مقاله فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *