xn5-apps

xn5-appsهمیشه جلوی دست تان هست و ازش استفاده می کنید، ولی تا موقع عوض کردن، توجهی به آن نمی کنید؛ بله، یکی از مهم ترین اپلیکیشن های هر تلفن هوشمند اندرویدی لانچر آن است.

لانچر اندروید خالص دیر به دیر تغییر می کند ولی مثل اینکه قرار است گوگل، تن سوگلی خودش لباس نو بپوشاند؛ نسخه سوم از لانچر اندروید خالص که به همراه اندروید کیت کت ۴.۴ عرضه خواهد شد Google Experience نام خواهد داشت.

 

صبر کنید فعلاً که این خبر قطعی نشده پس اگر از اساس، چنین چیزی درست باشد، یحتمل «تجربه گوگل» نام خواهد گرفت. خبر به روز رسانی لانچر اندروید را از یکی از وب سایت های اندرویدی دریافت کردیم. با بررسی های صورت گرفته مشخص شده آن چه در این سیستم عامل از سال ۲۰۰۹ به این سو com.android.launcher2 بود در نسخه جدید به com.android.launcher3 تغییر یافته. به جز این، در منابع، اشاراتی هم به com.android.gel شده و افراد خبره آن را سرنام Google Experience Launcher دانسته اند.

یک اخطار دهنده پاپ آپ جدید نیز در اندروید ۴.۴ چیزی را نشان می دهد که حتماً نمونه اش را در لانچرهای متنوع دیگر، هنگام درخواست اجازه برای دسترسی به داده های ویجت ها، دیده اید؛ در این پاپ آپ مستقیماً به Google Experience به عنوان نام لانچر اشاره شده.

گوگل اپلیکیشن های درونی سیستم عامل را با com.google.android.X مورد خطاب قرار می دهد، در صورتی که اپلیکیشن های دیگری که به مقصد گوگل پلی روانه می کند را با com.android.x. پس دور از ذهن نیست که این لانچر هم به سیاق هم قطارانش در فروشگاه پلی عرضه شود تا همگان بتوانند از آن استفاده نمایند.

در هر حال به غیر از ماجرای لانچر، تا کنون چندین مرتبه تصاویر مختلفی از اندروید ۴.۴ دیده ایم که در آنها شکل و شمایل رابط کاربری داک و عکس پس زمینه تغییر کرده؛ همچنین از قابلیت احتمالی تعویض تم و افزایش محدودیت تعداد صفحات اصلی از ۵ به ۱۶ شنیده ایم که همه اینها از وجود دگرگونی در ظاهر سیستم عامل اندروید حکایت می کنند.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *