مایکروسافت اولین بار در سال 2011 نسخه اندرویدی Lync را منتشر نمود و امکان

دسترسی به این سرویس ارتباطی را ازز طریق ابزارهای اندرویدی نیز فراهم کرد. حال نسخه جدید این نرم افزار با رابط کاربری مدرن و جذاب عرضه شده تا کاربران شرکتی بتوانند از آن برای ارتقاء سطح کیفی ارتباطات داخلی خود استفاده کنند.
Lync امکان يک گفتگوی چند نفره از طریق پيام های کوتاه، تماس صوتی يا ويدئو را ايجاد می‌ کند. کاربران شبکه‌های داخلی تحت ویندوز سرور می‌توانند همکاران خود را در ليست تماس انتخاب نموده و با آنها چت یا مکالمه کنند. از آنجایی که Lync برای ابزارهای موبایل نیز عرضه شده، افراد می‌توانند از هر کجای دنیا و از طریق اتصال به شبکه داخلی شرکت با دیگر همکاران خود ارتباط برقرار نمایند.
مایکروسافت پیش از این نسخه مدرن Lync را برای سیستم عامل ویندوز فون ارائه کرده بود و حالا این نرم افزار با همان رابط کاربری برای اندروید نیز منتشر شده است.
نسخه 2013 اپلیکیشن Lync تمام امکانات نسخه قبلی را دارا است و از طریق آن می‌توان علاوه بر چت نوشتاری، مکالمه صوتی یا ویدیویی نیز با دیگر همکاران برقرار کرد. این نرم افزار مجانی است، اما برای استفاده از آن می‌بایست به سرور Lync متصل شد که معمولا در سازمان‌های بزرگ از آن برای ارتباطات داخلی استفاده می‌شود.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *