با کنسول‌های نسل جدید فیلم‌های بلو-ری 3 بعدی را تماشا کنید

با کنسول‌های نسل جدید فیلم‌های بلو-ری 3 بعدی را تماشا کنیدبر هیچ‌کس پوشیده نیست که کنسول‌های نسل جدید قرار است علاوه بر اجرای بازی‌های ویدیویی، انواع سرگرمی‌های دیگر را هم برای کاربران به ارمغان بیاورند.

 

تماشای فیلم‌های 3 بعدی در خانه تجربه شیرینی است که در حال حاضر هر کسی امکان آن را ندارد. اما اگر در خانه خود یک تلویزیون 3 بعدی و مجموعه‌ای از فیلم‌های 3 بعدی دارید، سونی خبر خوبی برایتان آماده کرده است.  سونی تأیید کرده که پلی‌استیشن 4 که 15 نوامبر (4 روز دیگر) به بازار می‌آید، می‌تواند علاوه بر بلو-ری‌ها و دی‌وی‌دی‌های معمولی، فیلم‌های بلو-ری 3 بعدی را نیز اجرا کند.

این کنسول حتی بازی‌های 3 بعدی را نیز اجرا می‌کند؛ هرچند در حال حاضر هیچ بازی 3 بعدی در لیست بازی‌های اولیه این کنسول دیده نمی‌شود. با این حال، برای اجرای دیسک‌های 3 بعدی حتماً باید آپدیت 1.50 «روز اول» این کنسول را دانلود و نصب کنید.

اما ایکس‌باکس وان چطور؟ سایت «سی‌نت» از مایکروسافت نقل کرده که کنسول جدید آن‌ها که 22 نوامبر (1 آذر) عرضه می‌شود، فعلاً نمی‌تواند فیلم‌های 3 بعدی را اجرا کند. البته مایکروسافت تأکید کرده که ممکن است آپدیتی را عرضه کند که کنسولش را قادر به اجرای بلو-ری‌های 3 بعدی کند.

روی هم رفته، قابلیت اجرای فیلم‌های بلو-ری 3 بعدی در رقابت بین دو کنسول نقش خیلی مهمی ندارد؛ اما ایکس‌باکس وان در هفته‌های اخیر بسیاری از این عرصه‌های کوچک و بزرگ را به پلی‌استیشن 4 واگذار کرده است. به علاوه، اگر شما از آن دسته کاربرانی هستید که نمی‌توانید با نبود این ویژگی از همان روز اول در کنسول خود کنار بیایید، به احتمال قوی باید از بین دو کنسول، پلی‌استیشن 4 را به سبد خرید خود اضافه کنید.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *