microsoft-outlook-com

microsoft-outlook-comسرویس ایمیل مایکروسافت موسوم به Outlook.com علاوه بر آغاز موفقیت‌آمیزی که داشت، روز به روز نیز ویژگی‌های جدیدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

مایکروسافت همچنان به آپدیت سرویس آوت‌لوک ادامه می‌دهد و علاوه بر اضافه کردن قابلیت پشتیبانی از پروتکل IMAP اکنون قابلیت جدیدی موسوم به « + مستعار » را نیز برای کاربران فراهم کرده است. طریقه کار با « + مستعار » این‌گونه است:

تصور کنید آدرس ایمیل شما abc@outlook.com است، و می‌خواهید در سایتی ثبت‌نام کنید که برای کاربران خود ایمیل تبلیغاتی ارسال می‌کند. اگر شما تمایلی به دریافت این ایمیل‌های تبلیغاتی ندارید، کافی است هنگام ثبت‌نام در سایت مورد نظر، آدرس ایمیل خود را مثلاً abc+delete@outlook.com وارد کنید. به این ترتیب می‌توانید به آوت‌لوک بگویید تا ایمیل‌های ارسالی به abc+delete@outlook.com را مستقیماً در یک پوشه دلخواه شما ذخیره کند و یا حتی به محض دریافت این ایمیل‌ها را حذف نماید.

هر کلمه یا حتی عبارت دیگری را نیز می‌توانید پس از + قرار دهید؛ البته به شرط آن‌که قوانین این کار را رعایت کنید. ضمناً اگر برای یک نام مستعار قانونی در آوت‌لوک تعریف نکرده باشید، ایمیل‌های ارسالی به آن نام مستعار در پوشه این‌باکس شما نمایش داده می‌شوند.

ویژگی « + مستعار » همچنین با نام‌های دومین دیگری هم که توسط سرویس آوت‌لوک ارائه می‌شوند، کار می‌کند. ویژگی « + مستعار » را نباید با ویژگی نام‌های مستعار عادی اشتباه گرفت که در صفحه «تنظیمات بیش‌تر ایمیل» آوت‌لوک قابل تنظیم است. نام‌های مستعار عادی هم اجازه دریافت ایمیل و هم اجازه ارسال ایمیل را به کاربر می‌دهند، در حالی که « + مستعار » تنها درباره ایمیل‌های دریافتی کاربرد دارد. به هر حال، این ویژگی جدید امکان بسیار جالبی است و مسلماً به درد بسیاری از کاربران سرویس آوت‌لوک خواهد خورد.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *