بهترین بازی‌های رایانه‌ای دنیا برگزیده شدند

بهترین بازی‌های رایانه‌ای دنیا برگزیده شدنددر سی‌ویکمین مراسم جایزه بزرگ Golden Joystick Awards که روز گذشته در شهر لندن برگزار شد، دو بازی رایانه‌ای Grand Theft Auto V و The Last of Us توانستند بزرگترین جوایز را از آن خود کنند.

 در این مراسم اعلام شد که موفق‌ترین استودیو مخصوص  بازی‌های رایانه‌ای Naughty Dog بوده است که با این اتفاق عنوان “استودیو سال” به آن اختصاص یافته است.

 

همچنین گفته شد که جوایز بخش‌های “بهترین بازی تازه‌وارد” و “بهترین داستان‌گویی” به بازی The Last of Us مخصوص کنسول بازی PS3 اختصاص یافت.

بازی The Witcher 3 که سومین و آخرین سری از این بازی محسوب می‌شود، نسبت به کنسول‌های بازی Xbox One و PlayStation 4 محبوبیت بیشتری کسب کرد و با این اتفاق توانست جایزه “بیشترین درخواست از جانب کاربران” را از آن خود کند.

مرکز Klei Entertainment که سری بازی‌های دوبعدی Shank را تولید می‌کند،‌ به خاطر بازی Mark of the Ninja توانست جایزه “بهترین بازی مستقل” را به دست آورد.

از دیگر جوایزی که در این مراسم اهدا شد می‌توان به جایزه “نوآورانه‌ترین بازی سال” برای بازی Oculus Rift و جایزه “پلتفورم سال” برای بازی Valve’s Steam اشاره کرد.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *