شبکه اجتماعی میکروبلاگینگ محبوب توئیتر اخیرا به طور پی‌در‌پی مورد حمله هکرها قرار گرفته است و در آخرین و مهم‌ترین مورد،اطلاعات تعداد زیادی از کاربران

توئیتر به دست هکرها افتاده است.برای جزئیات بیشتر با زومیت همراه باشید. توئیتر هک شده است! اگر شما هم یک حساب توئیتر دارید، بهتر است همه چیز را چک کنید و رمز عبور خود را عوض کرده و یک رمز جدید قوی برای آن انتخاب کنید. توئیتر می‌گوید که احتمالا 250,000 کاربر این شبکه اجتماعی تحت تاثیر این هک قرار گرفته‌‌اند. هکرها توانسته‌اند به نام کاربری، آدرس ایمیل، زمان‌های ورود و خروج به حساب کاربری و فعالیت‌های آنان و نسخه کدگذاری شده رمزهای عبور دست یابند.هفته گذشته توئیتر متوجه الگوهای دسترسی غیرمعمولی شده بود که منجر به شناسایی تلاش‌هایی برای دسترسی به حساب‌های توئیتر افراد شد.آنها موفق شده‌اند که این حمله را خنثی کنند ولی حدس می‌زنند که حدودا اطلاعات 250,000 حساب کاربری لو رفته باشد:برای امنیت بیشتر، ما رمزهای عبور و تاریخچه زمان ورود و فعالیت‌های کاربرانی که حدس می‌زنیم اطلاعات حسابشان لو رفته باشد را در پاک کرده‌ایم. اگر شما هم یکی از آنها باشید، ایمیلی از ما دریافت کرده‌اید (یا به زودی دریافت خواهید کرد) که به شما اطلاع می‌دهد که باید یک رمز عبور جدید بسازید. رمز عبور قبلی شما برای ورود به حساب کاربریتان معتبر نخواهد بود.
در زیر متن ایمیل ارسال شده به کاربران را مشاهده می‌کنید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

از آنجا که اخیرا حملات به توئیتر زیاد بوده به شما پیشنهاد می‌کنیم رمز عبور حساب توئیتر خود را تغییر داده و تدابیر امنیتی لازم را اتخاذ نمایید.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *