دو اپلیکیشن پولی Push.co و Cycloramic برای مدت محدودی رایگان شده‌اند

دو اپلیکیشن پولی Push.co و Cycloramic برای مدت محدودی رایگان شده‌انددریافت کردن اخبار تازه به صورت Push Notification‌ها لطف خاص خود را دارد، شاید بهترین آنها Pushover باشد، منتها پولی بودن این اپ (این اپ ۴٫۹۹ دلار قیمت دارد)، باعث شده است که تا حالا از معرفی آن صرف‌نظر کنیم.

اما اپلیکیشن‌های دیگری هم هستند که با کمک آنها می‌توانید اخبار را به صورت Push Notification دریافت کنید، یکی از آنها Push.co که به تازگی به صورت موقت رایگان شده است.

 

بعد از نصب به شما پیشنهاد می‌شود که اخبار تعدادی از سایت‌ها را که عمدتا سایت‌های فناوری هستند، دنبال کنید، با این کار اخبار آنها را به صورت Push Notification دریافت خواهید کرد.

شما می‌توانید این اخبار را به سادگی وارد توییتر و فیس‌بوک خودتان کنید.

اما چیز جالب‌تر در Push.co این است که هر کس می‌تواند برای خودش یک کانال درست کند. مثلا صاحب یک وبلاگ می‌تواند این سایت، یک کانال اختصاصی برای خودش داشته باشد، و بعد می‌تواند از خوانندگان دعوت کند که اخبار سایت را به جای دنبال کردن با فیدخوان‌ها یا توییتر یا فیس‌بوک سایت، با Push Notification دنبال کند.

جالب است که با ساختن این کانال، صاحب آن، می‌تواند تعداد مشترکان و نیز تعداد Notification باز شده را ببیند!

این امر Push.co را ظاهرا خیلی جذاب می‌کند، دریغ که Push.co فعلا زبان فارسی را پشتیبانی نمی‌کند، چیزی که من به اطلاع مسئولان آن رسانده‌ام و امیدوارم، در آینده این مشکل را حل کنند!

اپلیکیشن دومی که به صورت موقت رایگان شده است، Cycloramic است.

با این اپلیکیشن می‌شود عکس‌ها و ویدئوهای پانورامیک گرفت، حتما با خودتان می‌گویید اینکه تازگی ندارد!

بله، درست می‌گویید، اما برتری Cycloramic در شیوه جالب گرفتن پانوراماها است.

کافی است که گوشی را روی لبه پایینی‌اش روی یک سطح صاف و کاملا مصطح بایستانید. بعد اپ را اجرا کنید، اپ خودش با استفاده از ویبره گوشی، به تدریج گوشی را ۳۶۰ درجه می‌چرخان و بدون دخالت دست، یک پانوراما می‌گیرد!

این اپ بیشتر با آی‌فون ۵ یا آی‌فون ۵s سازگاری دارد، چرا که در این دو مدل آی‌فون وزن به صورت یکنواختی در طول آی‌فون تقسیم شده و ضخامت گوشی هم است، این دو عامل باعث می‌شوند بشود با ویبره به صورت متوازن و هماهنگ، گوشی را به صورت دورانی روی یک سطح صاف لغزاند و چرخش داد!

اخطار: مواظب باشید که وقتی گوشی را روی یک سطح بلند مثلا سطح یک میز در نزدیکی لبه میز می‌گذارید، نیفتد، کمی پستی و بلندی در سطح زیر گوشی می‌تواند منجر به سقوط و خسارت شود.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *