گوگل سرویس یادداشت برداری Keep را معرفی کرد
امروز غول جستجوی اینترنتی دنیا در وب‌لاگ خود از این سرویس پرده برداری کرد. کیپ از طریق مرورگر تحت وب و همچنین اپلیکیشن مخصوص اندروید ارائه می‌شود.

این ابزار از طریق آدرس drive.google.com/keep یا گوگل پلی در دسترس است.

کیپ بر روی ابزارهای اندرویدی مبتنی بر نسخه 4 به بالا نصب می‌شود و قرار است نوت برداری، لیست امور روزانه و یادآوری کارهای روزانه شما را برعهده بگیرید. از آنجایی که این ابزار در دل سرویس ابری گوگل Drive قرار دارد پس همه اطلاعات در فضای آنلاین درایو ذخیره شده و از طریق ابزارهای مختلف در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

هنوز نسخه iOS این ابزار ارائه نشده اما اگر گوگل نسخه مخصوص آیفون و آیپد را نیز ارائه کند، سرویس Keep به خوبی وارد رقابت با سرویس‌های یادداشت برداری مطرح همچون Evernote خواهد شد.

راه اندازی لیست امور روزانه (To-Do-List) در Keep شباهت زیادی به Evernote دارد و این لیست با سرویس ایمیل جیمیل نیز یکپارچه می‌شود. کیپ به خوبی با دیگر سرویس‌های گوگل یکپارچه شده است و همین عامل مزیت رقابتی آن نسبت به سرویس‌های مشابه دیگر است. البته هرچند امکان آپلود عکس توسط Keep وجود دارد اما این سرویس هنوز قابلیت‌های اجتماعی مناسبی ندارد و به خوبی با گوگل پلاس یکپارچه نشده است.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *