rightel

rightelشرکت رایتل پیرامون گرانفروشی سیم کارت های خود توسط افراد سودجو هشدار داد. روابط عمومی رایتل به زومیت اعلام نموده که برخی افراد سودجو، سیم کارت‌های نسل سوم این شرکت را با قیمتی بالاتر از آنچه توسط رایتل تعیین شده به فروش می‌رسانند.

 

مدیرکل روابط عمومی رایتل پیرامون فروش سیم کارت رایتل خارج از شبکه رسمی گفت:

    با عنایت به استقبال گسترده هموطنان عزیز از سرویس های این اپراتور، اخیرا افرادی سودجو طی تماس تلفنی با شهروندان گرامی به بهانه فروش شماره های رند، شماره های مشابه دیگر اپراتورها و یا شرکت در قرعه کشی اقدام به فروش سیم کارتهای رایتل با قیمت های بالاتر از نرخ مصوب می نمایند که مورد تایید این اپراتور نیست.

طاهردوست با بیان اینکه قیمت سیم کارت های دائمی رایتل 120 هزار تومان، سیم کارت های اعتباری 20 هزار تومان و سیم کارت های دیتا نیز 20 هزار تومان می باشد، از کلیه هموطنان عزیز درخواست کرد از پاسخگویی به این قبیل تماس ها خودداری نمایند و مراتب را به مرکز تماس رایتل به شماره 2920-021 جهت پیگیرد قانونی اطلاع دهند.

وی در پایان خاطر نشان کرد که فروش سیم کارت های رایتل از طریق وبسایت رسمی شرکت به آدرس www.rightel.ir به آسانی صورت می پذیرد. همچنین فروش سیم کارت های رایتل در دفاتر فروش رسمی، مراکز پیشخوان دولت و مراکز خدمات ارتباطی با نر  های مصوب انجام می شود.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *