معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری از بررسی شاخص‎های کیفیت مکالمه، میزان مکالمات موفقیت‌آمیز، میزان مکالمات موفق

در حین حرکت، میزان قطع مکالمات و خدمات انتقال داده‎ی اپراتورهای ارائه دهنده‎ی سرویس‎های ارتباطی به صورت ماهانه خبر داد.به گزارش ایران نت؛ “حسن رضوانی” گفت: عملکرد اپراتورهای ارائه دهنده‎ی سرویس‎های ارتباطی بر اساس شاخص‎های کیفیت مکالمه (Speech Quality Indicator)، میزان مکالمات موفقیت‌آمیز (Call setup success Rate)، میزان مکالمات موفق در حین حرکت (Qutgoing Hand over success Rate)، میزان قطع مکالمات (Call drop Rate) و خدمات انتقال داده (GPRS) به صورت ماهانه ارزیابی می‌شود.وی، ادامه داد: در این شاخص‎ها، وضعیت کلی اپراتورهای تلفن سیار، به صورت سراسری (کشوری)، استانی و شهرهای مراکز استان‎ها به طور جداگانه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و اعلام می‌شود.وی با اشاره به اینکه این شاخص‎ها برگرفته از شاخص‎های مصوبه‎ی 119 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات است، افزود: نتایج اولین ارزیابی اپراتورها، پایان مهرماه از سوی رگولاتوری اعلام می‌شود.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 + 5 =