همین امر نشان می دهد ادعای سایت هایی نظیر توییتر و فیس بوک در مورد احترام به حریم شخصی کاربران و حفاظت از داده های آنان تا چه حد دور از واقعیت است.

قصد دارد از اطلاعات آرشیو شده کاربران در این سایت برای ارتقای شیوه های بازاریابی و تحقیقات در این زمینه استفاده کند. علاوه بر محتوایی که کاربران در این سایت منتشر کرده اند موقعیت جغرافیایی آنها و همین طور اطلاعات مربوط به لینک هایی که هر کاربر ارسال کرده هم در اختیار شرکت انگلیسی قرار گرفته است.پیش از این اطلاعات آرشیوی توییتر از سال ۲۰۰۶ یعنی زمان تاسیس آن تا به حال در اختیار کتابخانه کنگره آمریکا هم قرار گرفته بود. DataSift می گوید بیش از ۱۰۰۰ شرکت در سراسر جهان در فهرست انتظار برای دریافت این اطلاعات و استفاده از آنها هستند.نکته جالب آن است که نزدیک به ۹۹ درصد از پیام های ارسالی کاربران در توییتر ارزش تجاری و بازرگانی ندارند، اما شرکت های تجاری باز هم مشتاق بررسی همان یک درصد اطلاعات ارزشمند از نظر خود هستند.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − 14 =