08f469abef87fd9a9295f128b6f07087 M

08f469abef87fd9a9295f128b6f07087 M«دین هاچاموویچ» – معاون بخش اینترنت اکسپلورر مایکروسافت – اعلام کرد که به زودی پروژه‌ی متفاوتی را در این شرکت شروع می‌کند. وی که به مدت 9 سال در تیم اینترنت اکسپلورر مایکروسافت حضور داشت، اطمینان داد که مایکروسافت با پشتوانه‌ی مدیرانی لایق، به سرمایه‌گذاری در حوزه‌ی ابزار و استانداردهای وب ادامه خواهد داد.

البته هویت تیم نوپایی که وی به آن‌ ملحق خواهد شد هنوز مشخص نشده است. در ادامه بخشی از پیام «دین هاچاموویچ» را که در وبلاگ مایکروسافت نیز منتشر شده ملاحظه می‌کنید:

    ادامه ی روند توسعه‌ی وب امری حیاتی است. از زمانی که اولین پست‌های ما اینجا (وبلاگ) قرار گرفتند تا به امروز، بخش وب و اینترنت اکسپلورر مایکروسافت راه درازی را پیموده است. از طریق این وبلاگ گزارش پیشرفت‌ و دستاوردهایمان را در بخش‌های مرتبطی نظیر حوزه امنیت، تعامل با تکنولوژی لمسی و HTML5، در اختیار علاقمندان قرار خواهیم داد.

 

    جایگاه من در مایکروسافت در حال تغییر است. حضور در تیم جدید و کسب تجارب تازه مایه خوشحالی من خواهد بود و البته مایکروسافت همچنان به سرمایه‌گذاری در بخش مرورگر مایکروسافت، استانداردهای وب و ابزارهای توسعه آن ادامه خواهد داد و حتی فعالیت در حوزه‌های جدید و مرتبط نیز در دستور کار قرار خواهند گرفت. مطمئنا مدیران جدید و شایسته‌ی مایکروسافت این مسیر را به درستی طی خواهند کرد.

جابجایی آقای هاچاموویچ چندان دور از انتظار هم نبود زیرا با پیگیری استراتژی «مایکروسافت واحد» و یکپارچه‌سازی بخش‌ها، بسیاری از مدیران مایکروسافت به سمت‌های دیگری منصوب شده و یا حتی از کار برکنار شدند. به نظر می‌رسد که جابجایی‌های خبرساز در مایکروسافت همچنان ادامه دارند.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *