PhotexXPOUYANET

PhotexXPOUYANETنخستین نمایشگاه برندهای برتر عکاسی (photex) طی مراسمی با حضور رییس سازمان توسعه و تجارت استان تهران ، رییس انجمن واردکنندگان دوربین و تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری و رییس مجمع امور صنفی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ستاد اجرایی، نخستین نمایشگاه برندهای برتر عکاسی  با هدف معرفی واردکنندگان و نمایندگان اصلی دوربین های عکاسی و فیلمبرداری و حمایت از حقوق مصرف کننده برای استفاده از کالای اصلی برگزار می‌شود.

 

رضا نامی دبیر نخستین نمایشگاه برندهای برتر عکاسی در ابتدای مراسم افتتاحیه در خصوص برگزاری این نمایشگاه گفت: انجمن صنفی واردکنندگان دوربین و تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری و اتحادیه عکاسان و فیلم برداران تهران از چندی پیش تصمیم به برگزاری این نمایشگاه گرفته و بابرگزاری جلسات و سیاست گذاری های جدی ، توانستند برترین برندهای دوربین عکاسی را در این نمایشگاه معرفی کنند.

وی ضمن اشاره به این موضوع که هدف از برگزاری این نمایشگاه منافع مالی برگزارکنندگان نبوده گفت: یکی از نکات اصلی و اهداف مهم برگزاری نخستین نمایشگاه برندهای برتر عکاسی، حضور نمایندگان اصلی برندها و مورد تایید هر کمپانی است که این به مصرف کنندگان کمک می کند تا با محصولات جدید برندهای اصلی آشنا شوند.

دبیر نخستین نمایشگاه برندهای برتر عکاسی افزود: یکی دیگر از اهداف برگزاری این نمایشگاه نیز اطلاع رسانی از جدیدترین تکنولوژی ها و کمک به فرهنگ سازی عمومی برای استفاده از دوربین های عکاسی و فرهنگ آن است.

وی خاطر نشان کرد: در نخستین دور از برگزاری نمایشگاه برندهای برتر عکاسی، سامانه ای جهت ثبت نام از بازدیدکنندگان راه اندازی شده و با جمع آوری اطلاعات آنها و ارائه اطلاعات به نمایندگان برندهای اصلی، بازدیدکنندگان می توانند با تمامی محصولات جدید، تخفیف ها و مواردی از این قبیل مطلع شوند.

وی ضمن اشاره به اینکه در این نمایشگاه امکان عرضه مستقیم کالا وجود ندارد تاکید کرد: در این نمایشگاه کالاهایی برای نخستین بار عرضه خواهد شد تا علاقمندان با جدید ترین محصولات عکاسی آشنا شوند و از خدمات نمایندگان اصلی برندها چون دریافت کارت تخفیف بهره مند شوند.

دبیر نخستین نمایشگاه برندهای برتر عکاسی تصریح کرد: با حمایت شرکت هواپیمایی اطلس جت در این نمایشگاه یک مسابقه عکاسی نیز برگزار می شود و در پایان نمایشگاه به برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

در ادامه مراسم مهر آیین رییس اتحادیه عکاسان تهران در خصوص برگزاری این نمایشگاه گفت : ایده برگزاری نخستین نمایشگاه برندهای برتر عکاسی از حدود 8 ماه پیش مطرح شده و با هدف معرفی برندهای مطرح عکاسی شکل گرفته است.

وی افزود: ما با همکاری سایر اتحادیه ها و فعالان این حوزه سعی داریم تا این نمایشگاه را در سطح نمونه های خارجی آن برگزار کنیم.

بهروز رییس انجمن وارد کنندگان دوربین و تجهیزات عکاسی نیز در ادامه مراسم افتتاحیه گفت : انجمن معتقد است که آموزش و اطلاع رسانی نخستین گام موفقیت بوده به همین دلیل برگزاری اینگونه نمایشگاه ها بسیار تاثیر گذار است.

وی همچنین گفت: با توجه به پراکندگی واردکنندگان و فعالان حوزه عکاسی و غیر متخصص بودن برخی از آنان ، بر آن شدیم تا با برگزاری این نمایشگاه برترین و اصلی ترین وارد کنندگان دوربین‌های عکاسی را معرفی کنیم.

وی گفت: این نمایشگاه در مورد کالاهای غیر اصلی و استعلام دقیق و کارشناسی تخصصی به مصرف کنندگان کمک می کند البته این در گرو این است که خود مصرف کنندگان هم بخواهند.

در ادامه مراسم رضا صادقی رییس سازمان توسعه و تجارت نیز در خصوص برگزاری این نمایشگاه گفت : برگزاری نخستین نمایشگاه برندهای برتر عکاسی  در مجموعه صنوف تولیدی کم نظیرو بی نظیر است.

وی در ادامه گفت: با توجه به وابستگی زندگی امروزه مردم به فناوری و سرعت تحول کالاهای وابسته به فناوری باید برای استفاده از این فناوری ها شفاف سازی شود.

وی خاطر نشان کرد: به همین منظور هنرمندانی در قالب اتحادیه و انجمن تصمیم گرفتند تا مصرف کنندگان را از مواهب این فناوری ها بهره مند کنند و با برگزاری این نمایشگاه در جهت توسعه و عرضه فناوری های جدید به کاربران گام بردارند.

صادقی گفت: برگزاری این نمایشگاه می تواند به ایجاد شفافیت و ممیزی کردن واردکنندگان و فعالان واقعی این صنف کمک کرده و حقوق مصرف کنندگان را نیزمورد توجه قرار دهد.

وی همچنین افزود: برگزاری نمایشگاه هایی از این دست باید توسعه پیدا کرده و در این جهت باید فرهنگ سازی نیز شود تا مصرف کنندگان از مزایای قیمت مناسب و اصلی بودن کالای مورد نیاز خود مطلع شوند.

فاضلی رییس مجمع امور صنفی نیز در پایان اظهار داشت: برگزاری اینگونه نمایشگاه ها بسیار مثبت بوده و تاثیر گذار است اما ای کاش که مشکلات صنف نیز در اظهارات همکاران تشریح شده و به بحث دخالت نهادها و مشکل واردات کالا نیز اشاره می شد.

گفتنی است نخستین نمایشگاه برندهای برتر عکاسی از 9 الی 12 مهر ماه در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران دایر بوده وامکان بازدید برای عموم بازدید کنندگان از ساعت 10 الی 19 فراهم شده است.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *