n00025999-b

n00025999-bاردیبهشت امسال نخستین رویداد جامع رایانش ابری و مجازی‌سازی کشور با نام CloudTech2013 برگزار خواهد بود.

به گزارش ایران نت نیوز از روابط عمومی این رویداد، CloudTech2013 که با شعار “رایانش ابری، زیرساخت توسعه” و با هدف فرهنگ‌سازی کلان و بسترسازی تخصصی در کشور در حوزه رایانش ابری برگزار خواهد شد، با دعوت از برجسته‌ترین اساتید رشته‌های مرتبط در دانشگاه‌های سطح اول کشور از جمله دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه تهران، دانشگاه امیرکبیر و … و همین‌طور دانش‌آموختگان ایرانی دانشگاه‌های سطح اول دنیا، کلیه مباحث مقدماتی تا پیشرفته رایانش ابری را با رعایت استانداردهای بین‌المللی و ارائه دانش روز دنیا در زمینه‌های مدیریتی و مهندسی پوشش خواهد داد.

خیام عسگری دبیر ارشد اجرایی این رویداد تصریح کرد: CloudTech2013 به عنوان یک رویداد عظیم و جامع که مورد حمایت تشکل‌های دانشگاهی و دولتی مرتبط قرار گرفته است، مشتمل بر شش بخش عمده خواهد بود:
• سخنرانی کلیدی اعضای هیئت علمی رویداد
• نشست مدیران با بررسی مباحث مدیریتی مرتبط در خصوص بهره‌برداری از فناوری رایانش ابری از جمله: آینده رایانش ابری، ملزومات رایانش ابری و ارائه خدمات بر بستر رایانش ابری که برای طرح مباحثی در خصوص موفقیت کسب‌وکار با بهره‌گیری از رایانش ابری در نظر گرفته شده است.
• کنفرانس CloudTech2013 که دربردارنده ارائه مقالات علمی و تخصصی در زمینه رایانش ابری و موضوعات مرتبط با آن می‌باشد.
• کارگاه‌های تخصصی که برای مهندسین و متخصصین فعال در حوزه رایانش ابری و مجازی‌سازی توسط مدیران شرکت‌هایی که اقدام به راه‌اندازی سرویس‌های رایانش ابری نموده‌اند و تجربیات مفید و موثری در این راستا دارند ارائه خواهند شد.
• دوره‌های آموزشی که هدف از برگزاری آنها ارائه مفاهیم مقدماتی و ایجاد بسترهای علمی و تخصصی موردنیاز به آن دسته از علاقه‌مندان به حوزه‌های تخصصی رایانش ابری است که در مراحل اولیه کسب دانش و تخصص موردنیاز می‌باشند.
• نمایشگاه CloudTech2013 که در آن شرکت‌های ارائه‌دهنده محصولات و خدمات در زمینه رایانش ابری و شرکت‌های مرتبط به معرفی آخرین محصولات و خدمات و همچنین ارائه آخرین دستاوردهای خود خواهند پرداخت.

وی افزود: وجود بخش‌های متعدد و متنوع در زمینه‌های مختلف علمی، تخصصی و تجاری، رویداد Cloudtech2013 را به یک رویداد بزرگ با جامعه مخاطبین بسیار گسترده بدل کرده است. اساتید دانشگاه‌ها، مهندسان و متخصصین فن شبکه، برنامه‌نویسان، دانشجویان، مدیران سازمان‌های دولتی، مدیران ارشد شرکت‌های تجاری و مدیران حوزه‌های مربوط به فناوری اطلاعات از جمله گروه‌های مخاطبین این رویداد بزرگ هستند.

دبیر ارشد اجرایی رویداد اضافه کرد: این رویداد در کارگروه ساماندهی همایش‌های معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور با شماره ۴۳۷۷۰/۹۱/۲۱۰به ثبت رسیده است و به شرکت‌کنندگان ، مدرک رسمی حضور با تایید معاونت توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی ریاست جمهوری دریافت خواهند نمود.
وی خاطرنشان کرد: امکان ثبت‌نام برای حضور در این رویداد در دو پکیج مختلف تحت عناوین کارشناسان و مدیران برای علاقه‌مندان مهیا شده است. هر کدام از پکیج‌ها دربرگیرنده مجموعه‌ای متنوع از بخش‌های مختلف رویداد است که به فراخور نیاز تشخیص داده شده توسط تیم برگزاری رویداد انتخاب گردیده است.
برگزارکننده رویداد، شرکت مدیران‌هم‌اندیش‌فراخیز با سابقه طولانی در برگزاری رویدادهای مختلف علمی و تخصصی در زمینه‌های مختلف مدیریتی، بازرگانی، معماری و … به عنوان مدیر رویداد آماده برگزاری رویداد در روزهای بیست و سوم و بیست و چهارم اردیبهشت ماه سال جاری می‌باشد.

وب‌سایت این رویداد در آدرس www.cloudtech2013.com اطلاعات مبسوط موردنیاز مخاطبین را ارائه می‌دهد.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *