تنها با چند کلیک، همه اکانت‎های شما در وب حذف می‎شود!

یک برنامه‌نویس وب، ساکن انگلیس سرویسی به نام “جاست‌دیلیت.می” راه‌اندازی کرده که با استفاده از آن می‌توانید به ساده‌ترین شکل ممکن حساب‌های کاربری خود در دنیای وب را برای همیشه حذف کنید.

پاک کردن حساب‌های کاربری در دنیای آنلاین معمولا به سادگی ساختن آنها نیست. سرویس‌ها و کمپانی‌های مختلف چندان تمایلی ندارند که فرآیند حذف اکانت‌ها را برای کاربران تسهیل کنند٬ چون بقای آنها بسته به تداوم حضور کاربران است.

حالا یک سرویس آنلاین راه‌اندازی شده که با گرد هم آوردن بسیاری از سرویس‌های مشهور و پرکاربرد دنیای وب٬ این امکان را به کاربران می‌دهد که تنها با چند کلیک٬ حساب کاربری خود در سرویس‌های گوناگون را برای همیشه حذف کنند.

سرویس Just Delete Me بیش از ۱۲۰ سرویس گوناگون و مشهور دنیای مجازی٬ از فیس‌بوک و توییتر و دراپ‌باکس و فیدلی گرفته تا اینستاگرام و وردپرس و تامبلر و فوراسکوئر را در یک صفحه در برابر کاربر می‌گذارد و با طبقه‌بندی سطح دشواری فرآیند حذف اکانت در سرویس‌های مختلف٬ همه اطلاعات و لینک‌های لازم برای پاک کردن حساب کاربری در این سرویس‌ها را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

پس از آن همه چیز بسته به کلیک‌های شماست و تصمیماتی که می‌خواهید درباره زندگی آنلاین خود بگیرید. برای استفاده از این سرویس باید به این صفحه مراجعه کنید: http://justdelete.me

برخی از کمپانی‌ها فرآیند حذف حساب کاربری را با تکنیکی که “الگوی سیاه” نامیده می‌شود٬ آن‌قدر سخت و پیچیده می‌کنند که کاربر واقعا برای حذف اکانت خود نیازمند مشاوره و راهنمایی است. “جاست‌دیلیت.می” وب‌سایت‌ها و سرویس‌های مختلف را بر اساس میزان دشواری‌های فرآیند حذف اکانت٬ از “آسان” تا “غیرممکن” طبقه‌بندی می‌کند.

بر این اساس وب‌سایت‌هایی نظیر آمازون و نیویورک‌تایمز در دسته “دشوار”، اما دیتابیس بین‌المللی فیلم جهان (IMDB) و پی‌پل در دسته “آسان” قرار گرفته‌اند. سرویس‌هایی نظیر پینترست و نت‌فلیکس هم در دسته “غیرممکن” قرار دارند.

بنا بر این مطمئن شوید که این سایت را در مرورگر خود بوک‌مارک می‌کنید٬ چون اگر بخواهید برای حذف هر اکانتی از دنیای وب اقدام کنید٬ با بهره‌گیری از “جاست‌دیلیت‌.می” بی‌دردسر و به ساده‌ترین شکل می‌توانید این کار را انجام دهید. سرویس “جاست‌دیلیت.می” را راب لوئیس که یک برنامه‌نویس وب ساکن بریتانیا است، راه‌اندازی کرده است.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *