saat


اول اپل، بعد سامسونگ و حالا نوبت به گوگل رسیده است، یک ابرکمپانی دیگر قصد طراحی ساعت هوشمند را دارد.

چندی پیش شایعات مرتبط با ساعت هوشمند اپل به گوش رسید و خبر از یک تیم 100 نفره که بر روی این پروژه در حال کار هستند، داده شد و کمی بعد شایعاتی در رابطه با یک ابزار تازه به نام Galaxy Altius مطرح شد و پس از آن سامسونگ رسما تایید کرد که بدنبال ساعت هوشمند جدید است و حالا گزارش شده که گوگل هم به دنبال ساخت یک ساعت هوشمند اندرویدی جدید می‌باشد.

به نظر می‌رسد بازار ساعت‌های هوشمند برای کمپانی‌های بزرگ دنیا جذاب به نظر رسیده است و همگی به دنبال کسب سهمی از آن هستند. در تازه‌ترین گزارش از فایننشان تامیز، ساعت هوشمند گوگل توسط تیم اندروید در حال توسعه است نه لابراتوار X. معمولا محصولات متفاوت و تازه از لابراتور X گوگل خارج می‌شوند اما غول جستجوی اینترنتی دنیا ترجیح داده تا ساعت هوشمند توسط تیم اندروید طراحی گردد.

این بدین معنا است که ساعت هوشمند گوگل قرار است بسیار سریعتر از عینک گوگل راهی بازار شود.

گوگل پتنتی را در رابطه با ساعت مچی هوشمند در سال 2011 ثبت کرده است که در آن به صفحه نمایش دوگانه و رابط کاربری تعاملی اشاره شده است. طی هفته‌های گذشته شایعات پیرامون ساعت هوشمند اپل و سامسونگ قوت گرفت و سونی نیز نرم افزار مربوط به ساعت‌های هوشمند خود را بروز کرد.

در حال حاضر ده‌ها ساعت هوشمند و دستبند ورزشی هوشمند در بازار وجود دارند و برخی از آن‌ها از جمله ساعت هوشمند Pebble توانسته‌اند نظر جامعه بزرگی را به خود جلب کنند.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *