a7

اگر می‌خواهید از حداکثر توان تلفن‌هوشمند خود بهره ببرید، نصب اپلیکیشن‌های مختلف بر روی آن ضروری است. البته ممکن است

یافتن اپلیکیشن‌های خوب، کار آسانی نباشد و امتحان کردن اپلیکیشن‌های زیادی را بطلبد. در ادامه با ۵ ابزار کاربردی (Utility) پیشنهادی ما آشنا خواهید شد که امیدواریم برای شما کاربردی و مفید باشند.دراپ‌باکس برای خیلی‌ها شناخته شده است. یک فضای ذخیره‌سازی ابری که به کمک آن می‌توانید از اطلاعات مهم، عکس‌ها و ویدئوهای خود در یک مکان مطمئن نسخه پشتیبان داشته باشید. به کمک دراپ‌باکس، می‌توانید از اطلاعات تلفن همراه خود نیز بک‌آپ بگیرید. دراپ‌باکس از سرویس‌هایی محسوب می‌شود که نصب آن بر روی همه دستگاه‌ها ضروری است.از نحوه مصرف ترافیک خود اطلاع ندارید؟ Onavo Extend برای همین کار آماده شده است. به کمک این اپلیکیشن از میزان و نحوه مصرف ترافیک اینترنتی خود مطلع خواهید شد. اما جادوی اصلی آن در حفظ ترافیک شما برای مدت بیشتر است. Onavo Extend برای انجام اینکار، داده‌ها را پیش از دانلود، ۵ بار فشرده می‌کند.
اگر از کروم بر روی رایانه خود استفاده می‌کنید، به کارگیری آن در تلفن‌همراه شما کاملاً طبیعی است. مرورگر کروم، بوک‌مارک‌ها، کلمه‌های عبور و داده‌های Omnibox را بر روی تمام دستگاه‌هایتان همگام‌سازی نموده و علاوه بر این تب‌های باز شده در کروم سایر گجت‌ها را برای شما باز می‌کند. به این صورت می‌توانید بدون هیچ زحمتی وب‌گردی خود را در تلفن‌همراه خود ادامه دهید.
Swype Keyboardدر کنار خوش‌دستی و کاربری فوق‌العاده، مجموعه‌ای گسترده از امکانات گوناگون در اختیار شما قرار خواهد گرفت. Swype Keyboard را به شما معرفی می‌کنیم. یک کیبورد پیشرفته با قابلیت پیش‌بینی کلمات کاربر که به شما امکان می‌دهد بدون بلند کردن انگشت خود از روی صفحه‌کلید با سرعت متون خود را تایپ کنید.
اپلیکیشن AutomateIt از نرم‌افزارهایی است که قدرت پلت‌فرم اندروید را نمایش می‌دهد. اپلیکیشنی برای تعریف Triggerهای مختلف جهت اجرای خودکار و سریع‌تر عملیات‌ و اپلیکیشن‌های روتین بر روی تلفن‌هوشمند یا تبلت. سایلنت شدن خودکار دستگاه در ساعات خاص و اجرای اتوماتیک اپلیکیشن‌ اسکایپ به محض دسترسی به وای‌فای، نمونه‌ای از کارهای AutomateIt محسوب می‌شود.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *