شرکت Nvidia که بزرگترین تولیدکننده پردازنده‌های گرافیکی در جهان محسوب می‌شود کنسول بازی قابل حملی را با نام Shield تولید

کرده است که کاربران می‌توانند از تاریخ ۳۱ ژوئن یعنی حدود یک هفته دیگر آن را خریداری کنند.به گزارش ایران نت، این کنسول بازی همراه در حالی وارد بازار می‌شود که شرکت سازنده حدود یک ماه قبل وعده عرضه آن به بازار جهانی را داده بود. شرکت Nvidia توضیح داده است که این محصول مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ساخته شده و امکان اجرای تمامی بازی‌های رایانه‌ای برای آن فراهم شده است.کنسول بازی Shield نخستین بار در ژانویه سال جاری میلادی طی کنفرانس CES 2013 به نمایش گذاشته شد و بر اساس پیش‌ بینی‌های قبلی گفته شده بود که در تاریخ ۲۷ ژوئن وارد بازار می‌شود که البته به دلایل نامعلوم عرضه آن به تعویق افتاد که البته گفته شد برخی شرکت‌ های تامین کننده قطعات این محصول باعث ایجاد این تاخیر شدند.قیمت پایه که برای این محصول در نظر گرفته شد ۳۴۹ دلار بود. اما شرکت سازنده هم‌اکنون تصمیم گرفته است آن را با قیمت ۲۹۹ دلار به دست کاربران جهانی برساند.
کنسول بازی قابل‌حمل Nvidia Shield شامل سیستم‌های کنترلی و نمایشگر لمسی ۵ اینچی می‌شود که تصاویر در آن با کیفیت ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند. این کنسول بازی می‌تواند تمامی ابزارهای عرضه شده برای سیستم‌عامل اندروید را اجرا کند.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *