جایگزینی برای صفحه استارت در ویندوز 8 و منوی استارت در ویندوز 8.1

جایگزینی برای صفحه استارت در ویندوز 8 و منوی استارت در ویندوز 8.1 یکی از نقاط ضعف ویندوز 8 (شاید بزرگ‌ترین نقطه ضعف آن) حذف منوی استارت و اضافه کردن بخشی به نام صفحه استارت بود. مایکروسافت در ویندوز 8.1 این منو را به سیستم‌عامل خود برگرداند؛ اما همین وقفه باعث شد تا جایگزین‌های بسیار خوبی برای حتی منوی استارت ساخته شود که اکنون روی ویندوز 8.1 نیز قابل نصب هستند.

 

نرم‌افزار Start Menu Reviver محصولی است که برای افزایش کارایی ویندوزهای 7، 8، و 8.1 طراحی شده و کار آن اضافه کردن یک منوی استارت کاملاً کاربردی به این سیستم‌عامل‌ها است. این برنامه منوی استارتی به سبک «مدرن» را به ویندوز شما اضافه می‌کند که کارایی‌های صفحه استارت را دارد؛ اما کار با آن بسیار راحت‌تر از صفحه استارت است.

این برنامه همه ویژگی‌های استارت منوی ویندوز را حفظ و علاوه بر این، تنظیمات مهم سیستمی، کاشی‌های میانبر با قابلیت تنظیم و بسیاری ویژگی‌های ضروری دیگر را نیز به این منو اضافه می‌کند. به این ترتیب کاربر می‌تواند با سرعت بالا و تنها با چند کلیک به همه فایل‌ها، برنامه‌ها و تنظیمات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشد.

برنامه Start Menu Reviver همچنین با صفحه‌های لمسی نیز سازگار است و می‌توان در تبلت‌های لمسی مبتنی بر ویندوز 8 نیز از آن استفاده کرد.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *