ششمین بازی سری Star Ocean با نام Star Ocean: The Divine Force در سال ۲۰۲۲ میلادی بر روی کنسول های PS4 و PS5 منتشر خواهد شد.

سری بازی های Star Ocean از سال ۱۹۹۶ میلادی و روی کنسول SNES همواره یکی از سری های محبوب کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) بوده است.

این سری RPG با داشتن المان های Sci-Fi و فضایی مثل فیلم و سریال های Star Trek، خود را از دیگر سری های این کمپانی که المان های فانتزی دارند متمایز میکند.

حال قرار است بعد از ۵ سال عنوان جدیدی برای این مجموعه عرضه شود.

در کنفرانس State of Play اکتبر ۲۰۲۱ پلی استیشن که در بامداد پنجشنبه به وقت تهران با تمرکز بر عناوین ترد پارتی برگزار شد، شاهد رونمایی از اولین تریلر بازی Star Ocean: The Divine Force بودیم که ششمین عناوین اصلی این سری محسوب خواهد شد.

در این تریلر نگاهی به محیط های بازی و گیمپلی این عنوان Action RPG می کنیم که بسیار پر سرعت و زیبا کار شده است.

همچنین این تریلر به ما دو شخصیت اصلی را معرفی میکند.

یک مرد با مو های بلوند و یک خانم با مو های سفید به نام های ریموند و لاتیسیا که به ترتیب یک کاپیتان فضایی و یک پرنسس هستند.
و شما میتوانید هر دو شخصیت را در کنترل کرده و داستان این بازی را با آنها جلو ببرید.

همچنین در پستی که در PlayStation Blog منتشر شد، به این نکته اشاره شد که این بازی بزرگ ترین محیط های تاریخ این سری را خواهد داشت.
و در ادامه به این نکته اشاره شد که بازیکنان میتوانند در محیط بازی پرواز کرده، شناور شوند و بر روی سر دشمنان فرود بیایند.

در مورد سیستم مبارزات بازی هم گفته شده که بسیار پر سرعت و پیوسته هستند و هیچ مبارزه بازی تصادفی نخواهد بود.

البته هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه این بازی در دسترس نیست.

اما این عنوان برای عرضه در سال ۲۰۲۲ میلادی پیش رو و برای کنسول های Xbox Series X|S ,Xbox One PS5, PS4 و همچنین PC برنامه ریزی شده است.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *