موس قلمی جدید، برای کسانی که مچ دستشان درد می کند:کمپانی جنیوس با طراحی مجدد، قلم دیجیتالی بی سیمی ساخته که روی هر سطحی حتی روی دست و لباس کار می کند.

مدل به روز شده موسوم به Wireless Comfortable Pen Mouse است که در ساخت آن از فناوری 2.4 گیگاهرتز بی سیم استفاده شده و برای راحتی کاربر هنگام تکیه دادن به صندلی و یا ایستادن هنگام پرزنتیشن روی صفحه نمایشگر ساخته شده است.
همچنین کاربرانی که مشکل درد روی مچ دست دارند، می توانند این موس را جایگزین موس معمولی کنند. با داشتن سنسور نوری، تقریبا روی تمامی سطوح کار می کند و بر اساس حساسیت های مختلف با سه نوع dpi تنظیم می شود.

(400/800/1200)قلم دیجیتالی همراه با اتصال دهنده کوچک بوده که با پورت یو اس بی به کامپیوتر و یو اس بی و … وصل شده و کار می کند. با سیستم عامل ویندوز کار می کند و دارای اسکرول لمسی است.
به گفته کمپانی جنیوس، روی لباس، روی دست،روی میز و یا هر سطح دیگری کار می کند.
از طرف دیگر به طور خودکار هنگام عدم استفاده به خواب رفته و مصرف انرژی را کاهش می دهد و با یک فشار ساده روی موس، دوباره از خواب بیدار می شود.
دارای یک باطری AAA است که قابل شارژ است. همچنین کیس محافظ داشته تا از خراب شدن فیزیکی موس و دانگل یو اس بی هنگام حمل، جلوگیری شود.
قلم موس بی سیم، در رنگهای خاکستری و نقره ای به قیمت 49 دلار به فروش می رود.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *