Lumia1020

Lumia1020پس از گذشت 18 ماه از عرضه‌ی آخرین بروزرسانی برای ویندوزفون، مایکروسافت بروزرسانی ویندوزفون 8.1 را که در جریان کنفرانس بیلد 2014 معرفی کرده بود، برای توسعه‌دهندگان منتشر کرد. این بروزرسانی در بردارنده ی تغییرات بزرگی است که از جمله‌ی آن می‌توان به مرکز اعلانیه‌ها یا Action Center، امکان تنظیم تصویر پس‌زمینه روی کاشی‌ها و دستیار صوتی کورتنا اشاره کرد.

هم‌اکنون توسعه‌دهندگان رسمی ویندوزفون می توانند این بروزرسانی را روی ابزار‌های ویندوزفونی خود دریافت نمایند. اما درصورتی که جزو توسعه‌دهندگان ویندوزفون نیستید و می‌خواهید این نسخه‌ی جدید را هر چه سریع‌تر روی تلفن‌هوشمند خود دریافت کنید، راه‌حل ساده‌ای پیش روی شما است. برای دریافت این بروزرسانی می‌توانید وارد وب‌سایت ویندوزفون اَپ استودیو شده و با وارد کردن اطلاعات مربوط به حساب کاربری مایکروسافت خود، وارد این سایت شوید. سپس باید پروژه‌‌ای را ایجاد نمایید. می‌توانید بصورت رایگان ثبت نام کرده و نمونه‌ای از Preview App را برای ابزار ویندوزفونی خود دانلود کنید. سپس با وارد کردن اطلاعات کاربری خود در اپلیکیشن مربوطه، این امکان را در اختیار آن قرار می‌دهید تا اپلیکیشن بروزرسانی ویندوزفون 8.1 را برای تلفن‌هوشمند شما یافته و آن را بروز کند.
هرچند از این طریق می‌توان آخرین بروزرسانی موجود برای ویندوزفون 8.1 را دریافت کرد، اما این روش محدودیت‌هایی را نیز در بردارد. با بروزرسانی به این نسخه از ویندوزفون، کاربران پشتیبانی اپراتور مخابراتی خود را تا زمان عرضه‌ی رسمی ویندوزفون 8.1 برای این تلفن‌هوشمند از دست خواهند داد. این بروزرسانی شامل تنظیمات اختصاصی تولیدکنندگان ابزار‌های ویندوزفونی همچون نوکیا نیست و کاربران قادر خواهند بود تا از این امکانات در زمان عرضه‌ی رسمی توسط تولیدکنندگان بهره‌مند شوند. درصورت بروز مشکلاتی در ویندوزفون 8.1 و مشاهده‌ی باگ‌ها در این نسخه از ویندوزفون دیگر قادر به بازگرداندن آن به ویندوزفون 8 نخواهید بود.

بسیاری از ویژگی‌های ویندوزفون 8.1 برای کاربران در اقصی نقاط جهان در دسترس خواهد بود، اما برخی از این قابلیت‌ها همچون کورتنا در ابتدا فقط مختص کاربران ساکن ایالات متحده خواهد بود. مایکروسافت اعلام کرده است که در نیمه‌ی دوم سال جاری کاربران چینی و بریتانیایی ویندوزفون 8.1 می‌توانند از این قابلیت بهره ببرند. کاربران سایر کشورها نیز در سال 2015 به لیست کاربران استفاده کننده از کورتنا اضافه خواهند شد. درصورتی که تمایل به استفاده از کورتنا پیش از موعد مقرر برای عرضه در منطقه‌ی خود دارید، می‌توانید تنظیمات مکان در تلفن‌هوشمند ویندوزفونی خود را برای ایالت متحده تنظیم کنید. از دیگر موارد قابل اشاره، در دسترس نبودن امکان تنظیم صفحه‌ی قفل وعده داده شده در نسخه‌ی مخصوص توسعه‌دهندگان ویندوزفون 8.1 است.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *