کاربران Dropbox هرزنامه‎ها را در پست الکترونیکی مشخص شده در پروفایل‎های خود دریافت می‎کنند.

کاربران در فروم پشتیبانی فنی این سرویس درباره‎ی دریافت هرزنامه‎ها شکایت کردند.
کاربران می‎گویند که هرزنامه‎ها صرفا به آدرس‎هایی الکترونیکی ارسال می‎شود که برای ثبت‎نام در Dropbox استفاده شده است.

رسانه‎ها احتمال می‎دهند که Dropbox بار دوم در سال جاری مورد حمله‎ی اینترنتی قرار گرفته است. در ماه جولای 2012 هم Dropbox از کاربران خود همین شکایات را دریافت کرد و چندی پس از آن به نشت داده‎ها اذعان کرد.

این بار، نمایندگان Dropbox اظهار داشتند که شکایات را بررسی می‎کنند. Dropbox همچنین برای واکنش اپراتورهای سرویس پشتیبانی عذرخواهی کرد چرا که آنها “از ابتدا شکایت را جدی نگرفتند”.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *