اپل نسخه رادیو دار آی تیونز را همراه با آی او اس هفت (با بتای4) برای توسعه دهندگان نرم افزاری (Developers) عرضه کرد.

  آی تیونز 11.1 در حالت بتا آمده که در خود رادیو دارد. اپ رادیو دار در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل WWDC2013 معرفی شده بود که در آن ایستگاه رادیویی-اینترنتی و سرویس استریمینگ موسیقی در آن تعبیه شده است.این سرویس با هدف شخصی سازی موسیقی برای گوش دادن تعریف شده و با به روز رسانی آیفون، آی پد، آی پاد تاچ ، سیستم های مک و پی سی و نیز اپل تی وی قابل نصب خودکار است.(در لحظه انتشار این خبر فعلا برای همه مناطق در دسترس نیست)
دارندگان مک (فعلا کاربران امریکایی ) با سیستم عامل Mac OS X 10.7 به بعد می توانند آی تیونز جدید را داشته باشند.
بر اساس ویژگی موسوم به iTunes Match کاربران همچنین قادر به ساخت ایستگاه رادیویی با موسیقی های خود هستند تا از قابلیتهای تبلیغاتی بهره مند شوند. (باید سالیانه 25 دلار برای آبونه شدن در این سرویس به اپل پرداخت کنید.)
در واقع موسیقی های مورد نظر کاربران در آی کلود آپلود شده و از طریق وب به صورت استریم در می آید و در اختیار سایرین قرار می گیرد.همچنین، نسخه رایگان آی تیونز در اختیار سایر کاربران همراه با تبلیغات قرار می گیرد.اپ iTunes Radio با فناوری سیری Siri سازگاری داشته و با به روز رساین ایستگاهها می توان با دستورات صوتی، موسیقی ها را گوش کرد. گفتنی است این سرویس در حالت آزمایشی قرار دارد و فعلا توسعه دهندگان نرم افزاری می توانند باگ ها و خطاهای نرم افزاری ان را به اپل گوشزد کنند.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *