در رویداد پیش‌رو اپل چه محصولاتی معرفی می‌شوند؟

افشاگری شناخته‌شده به نام مارک گرمن به تازگی اطلاعات جدیدی از رویداد موردانتظار اپل را به اشتراک گذاشته است.

برای سال‌هاست که اپل در ماه اکتبر سال میلادی (مهر تا آبان) یک رویداد بزرگ را برگزار می‌کند. حالا به تازگی یک افشاگر شناخته‌شده جزئیات مربوط به زمان تقریبی برگزاری این مراسم و همچنین لیست محصولاتی را که قرار است معرفی شوند، به اشتراک گذاشته است.

خبرنگار برجسته بلومبرگ و کارشناس محصولات اپل، مارک گرمن، در جدیدترین نسخه از خبرنامه PowerON ادعا کرده رویداد موردانتظار کوپرتینونشین‌ها در اواخر ماه اکتبر سال جاری میلادی برگزار می‌شود. برخی از محصولاتی که در این رویداد معرفی می‌شوند، در تاریخ ۱ نوامبر (۱۱ آبان) عرضه خواهند شد.

آقای گرمن اذعان داشته که غول فناوری آمریکایی از مدل پایین‌رده مک بوک پرو ۱۴ اینچی مجهز به M4، مدل‌های بالارده مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی با تراشه M4، مک مینی بهبودیافته با تراشه M4 یا M4 پرو، مدل به‌روزشده آی‌مک با تراشه M4 و آیپد مینی جدید پرده‌برداری خواهد کرد.

محصولات اپل در سال ۲۰۲۵ میلادی
در ادامه گزارش خود، این خبرنگار اعلام کرده که اپل در نیمه نخست سال آینده میلادی از مدل‌های ۱۳ و ۱۵ اینچی مک بوک ایر، آیفون SE 4، مدل‌های ۱۱ و ۱۳ اینچی آیپد ایر (همراه با مجیک کیبورد) و ایرتگ بهبودیافته رونمایی خواهد کرد.

شایعه شده اپل در حال توسعه نسخه‌های جدید مک پرو و مک استودیو است که از تراشه M4 بهره خواهند برد. مک پرو جدید احتمالاً در نیمه‌ سال ۲۰۲۵ معرفی می‌شود در حالی که نسل جدید استودیو در نیمه دوم سال آینده میلادی از راه خواهد رسید.

در نهایت باید اشاره کرد که در سال ۲۰۲۵ شاهد رونمایی از سری آیفون ۱۷، اپل واچ جدید و مک‌های مجهز به M5‌ خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 3 =

پربازدیدترین ها