عرضه اپلیکیشن Waze برای ویندوز فون

عرضه اپلیکیشن Waze برای ویندوز فونروز، روز ویندوز فون است؛ همین چند ساعت پیش مطلبی داشتیم از عرضه اپلیکیشن اینستاگرام برای این سیستم عامل و از نوکیا نیز خبر رسید که در راستای تکامل اپ نوکیا موزیک با بر گزیدن نام Nokia MixRadio تلاش های خود را برای غنا بخشی به این اپلیکیشن افزایش داده.

 

حالا هم مطلع شدیم که گوگل نیز اپلیکیشن Waze را راهی ویندوز فون کرده و از هم اینک از فروشگاه این سیستم عامل قابل دانلود است. البته از آنجا که این اپ را پیشتر در سیستم عامل قدیمی ویندوز موبایل دیده بودیم این عرضه به نوعی بازگشت به جایگاه گذشته محسوب می شود.

حتماً می دانید که Waze با جمع آوری اطلاعات مردمی در مورد شرایط ترافیکی شهر، رانندگان را از ترافیک های پیش رو با خبر می کند. جالب این که حتی اگر نخواهید به طور فعال از Waze استفاده کنید با روشن نگه داشتن آن هنگام رانندگی می توانید با جمع آوری اطلاعات ترافیکی به دیگران کمک کنید.

البته آمدن Waze به ویندوز فون به معنای پایان جنگ بین گوگل و مایکروسافت نیست و هنوز هم شاهد اپلیکیشن اصلی یوتیوب روی سیستم عامل موبایل مایکروسافت نیستیم. شما چطور فکر می کنید، آیا این نشانه آغاز روند مصالحه بین دو غول فناوری است؟

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *