به دنبال یک کامپیوتر میزی می گردید که هر وقت خواستید آن را با خود حمل نمایید؛ تبلت تبدیلی AiO تمام این موارد را دارد.

 شرکت ایسوس از کامپیوتر AIO جدید خود رونمایی کرد، کامپیوتری که یک پی سی رومیزی بسیار قدرتمند است.
این محصول با سیستم عامل ویندوز ۸، پردازنده Intel Core و حداقل ۱ ترابایت حافظه است که کاربر می تواند از این دستگاه همانند یک تبلت هم استفاده کند. بعنوان یک تبلت، می توان از سیستم عامل ویندوز ۸ همچنان در حالت remote desktop استفاده کرد یا اینکه سیستم عامل اندروید جیلی بین که قدرت خود را از یک پردازنده ۴ هسته ای تگرا ۳ می گیرد، اجرا کرد.
Tranformer AiO ایسوس نام این دستگاه است که در بخش دسک تاپ یا هنگامی که بعنوان یک کامپیوتر رومیزی انجام وظیفه می کند، دارای پردازنده Intel Core i5 ، ۸ گیگابایت رم، ۱ ترابایت حافظه داخلی، چهار پورت USB 3.0، یک پورت USB 2.0، خروجی HDMI، کارت خوان، دی وی دی درایو، بلوتوث ۴.۰، وای فای ست.
کاربر می تواند مانیتور یا صفحه نمایش دیگری به این کامپیوتر متصل و در حالی که از سیستم عامل اندروید استفاده می کند، سیستم عامل ویندوز را برروی صفحه نمایش دوم خود داشته باشد.
صفحه نمایش این کامپیوتر می تواند جدا شود و می توان از آن بعنوان یک تبلت هم استفاده نمود. مشخصات این تبلت شامل یک پردازنده ۴ هسته ای تگرا ۳، ۲ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی به همراه اسلات مایکرواس دی، صفحه نمایش ۱۸.۴ اینچی LED backlit با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و دوربین جلو ۱ مگاپیکسلی می باشد. قیمت این محصول از ۱۲۹۹ دلار آغاز می شود

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *